Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Lettere a Babbo Natale: οι καλύτερες ατάκες

Εσείς πιστεύετε στον Άγιο Βασίλη; Τα παιδάκια στην Ιταλία πιστεύουν και του γράφουν όχι μόνο γράμματα, αλλά και e-mail. Ξεχωρίσαμε μερικά αποσπάσματα από γράμματα που έστειλαν στον Άγιο Βασίλη, όχι μόνο μικρά, αλλά και μεγάλα παιδάκια!

Caro babbo Natale,
sono Nicole Ho 7 anni frequento la seconda elelmentare.Scusami se l'anno scorso non ti ho preparato la colazione, ma quest'anno non lo dimenticherò.


Αγαπημένε Άγιε Βασίλη, είμαι η Νικόλ, είμαι 7 χρονών και πηγαίνω δευτέρα δημοτικού. Συγχώρεσέ με αν την προηγούμενη χρονιά δεν σου ετοίμασα πρωινό, αλλά αυτή την χρονιά δεν θα το ξεχάσω.

Mi chiamo Silvia, ho 22anni e ti scrivo dalla Sicilia.
Innanzitutto vorrei chiederti se tu hai bisogno di qualcosa, perchè sarebbe bello poter accontentare anke te una volta l'anno!



Με λένε Σίλβια, είμαι 22 ετών και σου γράφω από την Σικελία. Πρώτα απ'ολα θα ήθελα να ρωτήσω αν εσύ έχεις ανάγκη από κάτι, γιατί θα ήταν ωραίο να μπορείς να ικανοποιηθείς κι εσύ μια φορά το χρόνο!


Ricordati però che io adesso sono con mamma e papà in Italia. Mi raccomando,
non sbagliarti: se mi cerchi dove ero l'anno scorso non mi troverai.

Ti aspetto
Matteo



Όμως θυμήσου ότι εγώ τώρα είμαι με τη μαμά και τον μπαμπά στην Ιταλία. Πρόσεχε, μην κάνεις λάθος: αν με ψάξεις εκεί που ήμουν πέρυσι δεν θα με βρεις. Σε περιμένω, Ματέο.

Una bambina buona di nome Enrica.
Quando vieni svegliami, perche' voglio darti un bacio.



Ένα καλό κορίτσι που το λένε Ενρίκα. Όταν έρθεις ξύπνα με, γιατί θέλω να σου δώσω ένα φιλί.

Caro Babbo Natale
sono Emanuele e ho 7 anni.
Vorrei sapere da te, come fai a portare i regali a tutti i bambini del mondo? Non ti stanchi?
quando verrai a casa mia, ti potrai riposare e potrai trovare una fetta di panettone e il latte.
che cosa mangiano le tue renne? se me lo farai sapere potrò comprarlo prima che tu arrivi.
comunque lascerò anche a loro un pò di latte.



Αγαπημένε Άγιε Βασίλη, είμαι ο Εμανοέλε και είμαι 7 χρόνων. Θα ήθελα να μου πεις, πώς τα καταφέρνεις και πηγαίνεις τα δώρα σε όλα τα παιδιά του κόσμου; Δεν κουράζεσαι; Όταν θα έρθεις στο σπίτι μου, θα μπορείς να ξεκουραστείς και να βρεις μια φέτα πανετόνε και γάλα. Οι τάρανδοί σου τί τρώνε; Αν μου το πεις θα μπορώ να το αγοράσω προτού έρθεις. Όπως και να'χει θα αφήσω και σε αυτούς λίγο γάλα.

Caro Babbo Natale, mi chiamo Irene e sono una bimba di 26 anni. E se di regali me ne puoi fare due il secondo sarebbe per me: vorrei che tu facessi tornare il mio Amore da me... per sempre questa volta! 

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη, με λένε Ειρήνη και είμαι ένα κοριτσάκι 26 χρονών. Αν μπορείς να μου φέρεις δύο δώρα, το δεύτερο θα ήθελα να ήταν για μένα: θα ήθελα να έκανες να γυρίσει η Αγάπη μου σε μένα... για πάντα αυτή τη φορά!

Ti lascio biscotti e latte sotto l'albero la notte di Natale e vorrei sapere se ti piacciono con il cioccolato o con lo zucchero sopra.

Θα σου αφήσω μπισκότα και γάλα κάτω από το δέντρο τη νύχτα των Χριστουγέννων και θα ήθελα να μάθω αν σου αρέσουν με σοκολάτα ή με ζάχαρη από πάνω.

Ο Άγιος Βασίλης στα ιταλικά λέγεται Babbo Natale (μπαμπάς των Χριστουγέννων)

Εσείς τι δώρο ζητήσατε φέτος από τον Άη Βασίλη; 

Αν θέλετε να μάθετε ιταλικά, το Italian Online Blog σας κάνει δώρο ένα online δοκιμαστικό μάθημα. Δείτε πως στο www.italianonline.gr